שירותי המוסך

מכונאות רכב לכל סוגי הרכב, אבחון תקלות, תיקונים וטיפולים תקופתיים. תיקונים של רכב גפ"מ, התקנה ותיקונים מחשמל ברכב, פחחות ועוד.
במוסך מונזה צוות עובדים שיעניקו לרכבכם שירות מקצועי ואמין. ניסיון רב בתחזוקה של סוגי רכב שונים, מאזדה, אאודי, טיוטה, שברלוט, רנו, פג'ו, יונדאי, ניסן ועוד.

טיפולים תקופתיים

טיפול תקופתי לרכב משמעו לשמור על הבטיחות שלכם לצד תקינות הרכב ושמירה על ביצועי הרכב. טיפול תקופתי לרכב מתבצע לאחר נסיעה של 15,000 ק"מ ברכבים החדשים ואחת ל- 10,000 ברכבים ישנים.

מכונאות רכב

כל השירותים תחת קורת גג אחת! מכונאות, טיפולים לרכב, אבחון תקלות, פחחות וצבע, חשמל ודיאגנוסטיקה, מיזוג אוויר לרכב, בדיקות חורף והעברת טסט.

מיזוג אוויר לרכב

מערכת מיזוג האוויר ברכב כמו יתר המערכות הקיימות בו נשחקות ומתבלות עם הזמן והשימוש התדיר בהם. על כן על מנת ליהנות מתפוקתו ומיתרונותיו הרבים של מיזוג האוויר, יש צורך בטיפול ובתחזוקה שוטפת של המערכת על מנת שאלו יביאו לתקינותה וליעילותה ויאפשרו לנו נסיעה שלווה וקרירה בימי הקיץ החמים והלחים.

פחחות לרכב

תיקון איכותי וטוב של הרכב ישמור עליכם ויגן עליכם בנסיעות עתידיות ויאפשר לכם לנסוע ברכב בנוחות. בנוסף, הוא ישמר ככל האפשר את שווי הרכב כך שאם בעתיד שתרצו למכור את הרכב, המכירה תהיה קלה.אנו במוסך מונזה עפולה מומחים בפחחות ובצבע לרכב, ואנחנו נדאג להעניק לרכבך תיקון איכותי ובטיחותי.